پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251250
داستان حمله روسيه به اوکراين از جانب آمريکا هماهنگ شده است
تاریخ انتشار : 1400/11/24 10:23:43
نمایش : 929
ماريا زاخارووا سخنگوي وزارت خارجه روسيه اعلام کرد که داستان حمله قريب‌الوقوع روسيه به اوکراين که توسط بسياري از رسانه ها منتشر مي شود، از جانب ايالات متحده آمريکا هماهنگ شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري ريانوستي، زاخارووا در کانال يوتيوب «سولوويف لايو» گفت که هدف از هماهنگي هراس آميز غرب مبني بر حمله ادعايي روسيه به اوکراين در ۱۶ فوريه، تشديد اوضاع و اقدامات تحريک آميز است.
به گفته سخنگوي وزارت خارجه روسيه، اين تحرکات از دو ماه پيش آغاز نشد، بلکه در بلندمدت براي درگيري اوکراين آماده شده و توسط ايالات متحده اداره مي شود.
 
غرب، فدراسيون روسيه را به طرح هاي ادعايي براي تشديد اوضاع در اطراف اوکراين متهم مي کند. مسکو بارها اين موضوع را رد کرده و مي‌گويد که همه اين اظهارات بهانه‌اي براي قرار دادن تجهيزات نظامي بيشتر ناتو در نزديکي مرزهاي روسيه است. همانطور که سرگئي لاوروف وزير خارجه روسيه پيشتر گفته بود، روسيه هيچ بهانه اي براي ايجاد درگيري در اطراف اوکراين ايجاد نمي کند.
 
لاوروف روز شنبه در گفت وگوي تلفني با آنتوني بلينکن همتاي آمريکايي خود تاکيد کرد که کارزار تبليغاتي «تجاوز روسيه» به اوکراين اهداف تحريک آميز را دنبال کرده و مقامات کي‌يف را به خرابکاري در توافقنامه هاي مينسک و تلاش هاي مضر براي حل "مشکل دونباس" با زور تشويق مي کند.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html